Global Fan day!~

Global Fan Day är här! Och det låter as kul tycker jag
Men vad är det då undrar ni? Jo, det är ett globalt fan event som kommer se under den 6:e november. Liam, Jennifer, Josh och Francis kommer att vara online på Google+ Hangout, Twitter, Facebook, Tumblr och Yahoo på olika tider den dagar och "träffa" och diskutera saker med alla oss fans! 

Google+ Hangouten - har jag skrivit om här. Den startar 17:00. Alla fyra kommer att vara med i hangouten.

Twitter Takeover - Startar 20:00 svensk tid. Josh Hutcherson och Liam Hemsworth kommer att svara på fansen frågor LIVE via Hungerspelen officiella twitterkonto. Vill du ställa en fråga använder du hashtaggen #TwitterCatchingFire
 
Yahoo/Tumblr Fireside Chat - Jennifer Lawrence och Francis Lawrence kommer att med på en Fireside chat på Yahoo och på Tumblr kommer det att vara en Q&A. För att ställa en fråga till dem där skicka in den här.
 
Facebook Fan Event - Börjar 22:15 svensk tid. Alla fyra kommer tillsammans att debutera ett nytt Catching Fire klipp på facebook. Här har ni eventets facebook sida som ni kan tacka ja till redan nu! Skicka även in era frågor till denna i en kommentar på eventet eller genom att hashtagga er fråga på Instagram genom att använda hashtaggen #FacebookCatchingFire

Jag blev jättepepp på detta event och vad tycker ni om att köra ett mini-event samma dag här på HCJ? Vi kan dela med oss om vi fick svar på en av våra frågor, freaka sönder allmänt tillsammans och diskutera det som händer och vad som är mest intressant med detta event. Beroende på hur många som tycker detta är en bra idé så tycker jag att vi också kör en Google+ Hangout. Antligen som endast chatt, ljud+chatt eller chatt+ ljud+video. 
Kommentera MED er e-post adress om ni är intresserade (den visas bara för mig). Jag behöver e-posten om jag ska kunna bjuda in er till Hangouten om den blir av! (:
Source: Mockingay.net
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin