Katniss och Caesar bilden med fler vinnare~

Här kommer Katniss och Caesar bilden fast den är nu bredare! Bilden föreställer såklart Katniss och Caesar, men man an nu även skymta nästan alla före detta vinnare bakom dem. Coolt va? 
Jag tror (vet ej säkert) att Finnick är precis vid Katniss näsa, och att det är Mags är till vänster om honom. Cashmere (distrikt 1), verkar stå längst upp till vänster, och kolla in hennes fucking skor!!! Precis vid tolvan, översta raden tror jag att vi har Beete. Att Peeta inte är med i denna bild beror troligtvis på at han kommer ut sist till intervjun och är därmed backstage. (och då släpper han ju bomben!!!! :D)
Wiress är troligtvis bakom Caesars huvud (kanariefågeln i boken) och Johanna bör vara tjejen i rött/brunt bakom Caesars rygg. Dock så ser det inte ut som hon(?) Jättekul iaf med en ny bild som inte bara är på "the main characters" tycker jag.

Update: Hittade denna bild nyss, och hade rätt på några. Dock var det inte Johanna, vilket jag tycker är väldigt synd D:

Source: Mockingjay.net
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad kul!
Tycker också det hade vart kul att se Johanna! men hon är väl bakom Katnis eller Caesar...

2013-07-14 @ 22:40:42
URL: http://1donedirectionnovell.devote.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin