Ny bloggare!

Bella

Läste Hungerspelen:Läste den i början av 2012  

Joinade bloggen: 26 September 2012

Pluggar/jobb: Engelska skolan, grundskola.

Hej hej allihoppa! Jag är en ny bloggare här på hcj!

Jag har älskat Hungerspelen ända sedan jag såg första filmen! Sedan dess har jag följt denna underbara blogg och blev direkt interesserad när jag såg att dom sökte en ny bloggare. Jag fick även äran att dom valde mig.
 
Jag ska försöka att göra många roliga och interessanta inlägg om hungerspelen och allting som det rör!
 
Ja annars så gillar jag att sjunga, dansa, spela teater och spela fotboll! Vet inte riktigt vad jag ska skriva utan att jag hoppas att ni kommer gilla mig som ny bloggare!
 
                           

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej! Kul med en till bloggare :) har du läst böckerna

Svar: Tack så mycket! Ja jag har läst böckerna väldigt många gånger, minst fem gånger, både på engelska och svenska! :D
None Vaiho

2012-10-01 @ 17:26:12

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin