Jennifer Lawrence intervju med The Daily Beast~

En jätte bra intervju med Jennifer Lawrence där hon snackar om bland annat snackar om Silver Linings Playbook, Harry Potter och varför hon inte googlar sig själv. Du hittar hela intervjun här och nedan kommer några utdrag som jag tyckte om!
The reason being—
It was actually hilariously backwards. David pulls me in his office. I’d just wrapped The Hunger Games, and he’s like, “Listen about the weight stuff, I want you to gain weight.” No problem. Then halfway through, when we’re shooting the dancing scene, he’s like, “Oh yeah you’re going to be in a crop top.”
You don’t Google yourself?
Oh, God, no. I was trying to make a point to my friend that’s an actress. She was getting upset about these red carpet pictures. I typed in “Jennifer Lawrence fat and ugly,” just to make a point. It’s like in 
Mean Girls, when she’s like, “If somebody is saying something bad about you, do you want to hear it?” And she’s like, “No.” She’s absolutely right. You don’t want to hear it. I’m a one-year-clean no Googler.
How long have you been shooting Catching Fire?
Two months. I think we’re halfway through. I only get to depression when these movies end. I have so much fun doing them.
I read somewhere—and this could be totally wrong—that you’re a Twihard.
That’s so funny. I read the book when it first came out. I was like, “Fuck, yeah, this is awesome.” I’m more of a Harry Potter freak. I read all the books three or four times. I know every spelling or incantation. I end up speaking sometimes in Harry Potter terms.
Have you ever met Daniel Radcliffe?
Yeah, I screamed in his face. We were both doing Letterman. I grabbed him by the shoulder. Of course, I’m in 6-inch heels. That makes me 6-foot-4. I’m towering over him, saying, “I love Harry Potter!” His security people were nodding to each other—should we go?
What about the Oscars?
The Oscars are awesome. It’s the last awards show. You’re cutting loose. They sing and dance and have exciting lights.
People are saying you’re going to win this year.
I really did not know that. I’ve got to start Googling myself.
Source: TheDailyBeast

Kommentarer
Postat av: :))))

Skulle du kunna översätta texten xP inte så bra på engelska!!

Svar: Orsaken är...Det var faktiskt ganska bakåtvänt. David drar in mig på sitt kontor. Jag hade just slutat filmat Hungerspelen, och han typ, "Det här med vikten, jag vill att du går upp i vikt." Inga problem. Sedan halvvägs igenom, när vi spelar in den dansscenen, säger han, "Juste, du kommer att vara i en magtröja."

Du googlar inte dig själv?
Herregud, nej. Jag försökte förklara för att min vän, som är en skådespelerska. Hon började bli upprörd om en massa röda mattan bilder. Jag skrev in "Jennifer Lawrence fet och ful," bara för att få mig förstådd. Det är som i Mean Girls, när hon säger, "Om någon säger något dåligt om dig, vill du höra det?" Och hon säger, "Nej" Hon är helt rätt. Du vill inte höra det. Jag har inte googlat mig själv på ett år nu.

Hur länge har du spelat in fattar eld?
Två månader. Jag tror att vi är halvvägs igenom. Jag får depression när dessa filmer slutar. Jag har så kul när vi spelar in.

Jag läste någonstans, och detta kan vara helt fel, att du är en Twihard.
Det är så roligt. Jag läste boken när den först kom ut. Jag sa typ, "Fan, ja, den här är häftigt." Jag är mer av ett Harry Potter freak. Jag läste alla Harry Potter böcker tre eller fyra gånger. Jag vet varje stavning eller besvärjelse. Ibland brukar jag prata med Harry Potter termer.

Har du någonsin träffat Daniel Radcliffe?
Ja, skrek jag i hans ansikte. Vi var båda på David Letterman. Jag tog tag honom i axeln. Självklart, så är jag i 15 cm höga klackar. Det gör mig 1,95 lång. Jag tornar upp mig över honom och sade: "Jag älskar Harry Potter!" Hans säkerhetsvakter nickade till varandra - borde vi ta bort henne?

Hur är det med Oscarsgalan?
Oscarsgalan är fantastisk. Det är den sista Award Showen. Du släpper loss. De sjunger och dansar och har spännande ljus.

Folk säger att du kommer att vinna i år.
Jag visste verkligen inte det. Jag måste börja googla mig själv.

Hoppas detta duger! (:
None Vaiho

2012-11-19 @ 15:29:35

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin