Mockingjay pin? Mockingjay halsband!~

Hej kära läsare.
Igår, en vanlig tråkig söndags kväll så fick jag för mig att pyssla om min Mockingjay pin till ett halsband!
Har under en längre tid funderat på att köpa ett halsband på Discshop.se, men eftersom jag är en fattig student så gjorde jag alltså igår om min pin till ett halsband. Sparade 80 kronor på detta och filmade när jag gjorde det.
Tänkte bara fråga om det finns intresse för att jag ska redigera och lägga upp en film om DIY (Do It Yourself) mockingjay necklace, eller om jag ska skita i det?
Här har vi iaf resultatet!
Självklart så kan man ta typ en svart/guldig färg och måla över det fula vita om man vill att det ska smälta in mer. Men det syns ju ändå inte tänkte jag! (:

Kommentarer
Postat av: love Gale:D

Älskar din ide.tänkte också köpa halsbandet.Tänker nu göra som dig och köpa broshen och göra ett halsband av det!



Några frågor:

Vem skulle du bilda en allians med i både 74 och 75 hunger games( förutom katniss och peeta)?

2012-05-21 @ 19:11:43
Postat av: THG-fan

Gör gärna en video om det! Skulle vara jättekul tycker jag :)

2012-05-21 @ 19:30:20
Postat av: Julia

oh vad fint, jag har precis köpt min mockingjay pin så jag väntar med att göra ett halsband men det var jätte fint :)

2012-05-21 @ 19:33:55
Postat av: Erica

lägg ut vidion!

2012-05-21 @ 21:04:50
URL: http://ericahff.blogg.se/
Postat av: Vaiho~

Love gale:D : jag skulle nog teama ihop mig med Johanna i första och försöka få bort så många som möjligt genom list. I först vet jag faktiskt inte riktigt, men kanske rävflickan om jag hade varit 'tvungen'.



THG-fan: A video it is!



Julia: Jag kom fram till att jag aldrig skulle använda en pin, så jag gjorde om den. Men det beror ju på ve man är lixom ;)

2012-05-21 @ 21:11:36
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vad fint!

Haha pinsammt nog så har min mamma också gjort så, så du var inte ensam om iden haha :)

2012-05-21 @ 21:15:08
Postat av: Fisse

Lägg upp videon för fan!

2012-05-21 @ 21:58:06
Postat av: Isabella

Jag vill se videon :) Ska absolut göra som du så tjänar jag pengar på det :D

2012-05-22 @ 08:51:43
Postat av: Gale:D

Vilken affär eller webb mm köpte du din brosh i?



Ps älskar din blogg:D

2012-05-23 @ 19:09:39
Postat av: Vaiho~

Gale:D :

Guldfynd! Kolla det här inlägget: http://hungercatchjay.blogg.se/2012/may/harmskrike-borschen-finns-nu-pa-guldfynd.html#comment

2012-05-23 @ 22:21:49
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin