MovieZine Sverige har nu släppt sin intervju med Josh Hutcherson~

MovieZine Sverige har gjort en intervju med Josh Hucterson och här nedan ser ni ett urdrag ifrån intervjun, och hela kan ni läsa här (:

Vilken scen i filmen var tuffast att göra?

- Slutstriden mellan mig, Katniss och Cato. Vi filmade den tre nätter i rad, ända fram till morgonen och det var oerhört varmt och fuktigt.

Och hur tufft var det att gå från mörkhårig till blond?

- Det var konstigt. Både mitt hår och mina ögonbryn färgades blonda. Det var lite ruggigt allra först, för då blev håret först brandgult och sedan grönt. Men till sist fick dom det att bli rätt.

Ser du fram emot att göra "Fatta eld" och "Revolt" som film?

- Ja, jag hoppas verkligen den här går så bra så att vi får möjlighet till det. När jag läste böckerna plöjde jag igenom alla tre på nolltid.

Source: HGS
/Vaiho

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin