Lunds Statsbibliotek - Hungerspelenträff den 28:e Mars~

Lunds statsbibliotek mailade mig nyss och berättade att de kommer ha en Hungerspelen träff för HG fans mellan 13-15 år där de kommer diskutera boken och BJUDA PÅ FIKA! vem tackar nej till fika lixom? Hade jag inte varit för gammal hade jag lätt åkt dit (:
Någon av er som funderar på att sticka dit? Checka in deras hemsida också!
Hej!
Lund stadsbibliotek kommer att ha ett bokcafé med tema Hungerspelen 28 mars kl 17-18. Du som är 13-15 är välkommen att komma och prata om böckerna, vad som gör dem så bra eller vilka personer man gillar - eller inte gillar! Vi bjuder på fika!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh, ja jag är i rätt ålder, skulle JÄTTEGÄRNA vilja. Och fika, ja vem tackar nej till det? haha x)

Fast det är skitlångt ifrån där jag bor så vet inte ... :/

2012-03-24 @ 20:15:32
URL: http://vampireacademygirls.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin