Två Finnickar kvar och spänningen stiger~

Enligt Hollywoodlife.com så står det nu mellan Garrett Hedlund och Taylor Kitsch om vem som får rollen som Finnick Odair. Jag vet fortfarande inte om detta rykten är sanna och som Lionsgate har sagt tidigare. De säger ingenting förren det är helt klart och då kommer de att annonsera det officiellt på deras hemsida.
Vi får helt enkelt se, men just nu så tycker iaf jag att det ser sjukt bra ut! Vi vet alla att Kitsch har haft långt hår och att han passar i det (:
UPDATE: La Times säger att Taylor Kitsch har bekräftat att han INTE kommer att spela Finnicki via ett mail som de fick av honom. Detta betyder INTE att Garrett får rollen utan säkert att TheHollywood Life nästa vecka kommer att ha någon 'ny' som tampas om rollen emot Garrett. vi får helt enkelt vänta och se vilka Lionsgate väljer!
Source: HollywoodLife.com

Kommentarer
Postat av: Isabella

INTE TAYLOR!! :o

2012-06-01 @ 13:34:12
Postat av: YlvaMinnie

åhåhå, jag vill ha Garrett. PerfekT!

2012-06-01 @ 15:33:50
URL: http://ylvaminnie.blogg.se/
Postat av: Isabella

Exakt! :)

2012-06-01 @ 16:03:14
URL: http://vampireacademygirls.blogspot.com
Postat av: Felicia

Hoppas det blir Garrett!

2012-06-01 @ 18:52:31
Postat av: Emma

Garrett passar 2000 gånger mer som Finnick än Taylor!

2012-06-01 @ 19:01:21
Postat av: Anonym

ÅÅH VAD JAG HADE VELAT ATT GRANT GUSTIN SKULLE SPELA FINNICK!!!

finns det några chanser för det, inte hängt med i uppdateringen så bra på sistone :-)

2012-06-01 @ 23:15:12
Postat av: Vaiho~

Sv: Tyvärr verkar Kitsch inte få rollen lika lite som Robert Pattinsson kommer att få det. Jag tycker också han hade passat som Finnick!

2012-06-01 @ 23:34:45
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin