MTV Movie Awards 2012 - stannar ni uppe med oss?~

Natten mellan söndag-måndag, alltså inatt! Kommer MTV Movie Awards att hålla i Los Angeles. röda mattan börjar för oss i Sverige kl. 01:30 och själva galan börjar 03:00. Själv tänker jag dra mig upp ur sängen vid 2, eftersom jag av förra årets erfarenhet vet att alla kändisar som man vill se inte kommer förren sist typ.
Här nedan har ni länkarna till röda mattan:
MTV (fungerer inte för oss svennar)
Här är några länkar som kommer uppdateras och bytas ut som är till själva galan:
P.s har fått veta att MTV kommer sända ifrån röda mattan med programmet punk'd en timme innan. Så dessa länkar kommer tsm med punk'd streama the red carpet!
Stream2watch
Nowwatchtvlive
ClevverTV
firstrowsports
twitcam
Gå sedan in på våra facebooksida och chatta med oss och andra Hungerspelen fans online!
P.s ett inlägg kommer komma upp där senare idag där man kan kommentera och diskutera allt som händer under galan. T.e.x. så har jag hört rykten om att Jennifer Lawrence kommer vara med i en kortfilm under galan. Kan tänka mig att det bli ungefär som den här som Taylor Lautner var med i förra året.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag ska se det!

2012-06-03 @ 13:16:48
Postat av: Victoria

Om det blir någon kortfilm kan du lägga upp den på sidan?

2012-06-03 @ 15:21:57
Postat av: Vaiho~

Sv Victoria: Självklart kommer jag lägga upp en massa klipp och bilder ifrån galan! Hittar jag kortfilmen kommer den också upp! (:

2012-06-03 @ 16:10:29
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: Fisse

fråga 1: vet ni om den brykar vara lång? i så fall när tror du att de "man vill se personerna" kommer?



fråga 2: kommer ni att sända live?



fråga 3: får man se hela galan med röda mattan och sånt eller är det lite klipp eller är det bara radio?



fråga 4: är det värt att se och är det roligt?



fråga 5: hur mycket tror du att ni kommer kunna lägga upp av galan? så pass mycket att man kan sova istellet, eller bör man se den?



heheh ursäkta om jag satte lite press på er men svara så bra ni kan. eller svara inte alls om ni inte har någon aning :P



tack!!



fråga 6: ska jag mejla er om sånt här istellet?

2012-06-03 @ 19:54:33
Postat av: ellinor

Tycker du man ska gå upp 2 och kolla på röda mattan eller ska man gå upp lite senare? Var det inte 3.30 som programmet börjar på svensk tv? Tack på förhand :-)

2012-06-03 @ 20:06:21
Postat av: limmy

blev lite förvirrad av länkarna åvan...

kan man se röda mattan + själva movie awards på de tre understa länkarna, och när börjar dem sända?



kollade in mtv.se hemsida o hittade tiden 3.30 för galan, vet ni om detta stämmer?

(hittade också att den går i repris 16.10 på måndag, mtv)

2012-06-03 @ 21:11:34
URL: http://dandelionmeadow.tumblr.com
Postat av: Vaiho~

Sv Fisse:

Fråga 1: röda mattan är 1 timme och galan är runt 2 timmar (:

Fråga 2: Vi kommer inte att sända live, men såklart uppdatera live på våran facebook sida.

Fråga 3: Galan sänds på MTV så det kommer att vara liknande till Eurovision fast en massa kategorier istället för en, om man kan göra någon slags liknelse.

Fråga 4: Senaste två åren som jag har sett så har det varit skit roligt. Många kändisar som man faktiskt känner igen och en massa roliga inslag. Sedan får man ju känna efter själv om det är värt det eller inte. Har du MTV hemma så kan du se den måndag 16:10 på svensk tv alltså (:

Sedan kommer det komma tonvis med bilder och videos om Hungerspelen här på bloggen. Men själv tycker jag att det är hela upplevelsen som gör det roligt eftersom det brukar vara ett slags 'tema' kvällen igenom (:



Fråga 6: Det går lika bra att maila oss om detta och då behöver du ju inte kolla detta inlägg hela tiden för att veta när vi har svarat på det. Men det går lika bra att kommentera också! (:



Hoppas du fick svar på alla dina frågor! (:



2012-06-03 @ 21:26:51
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: Vaiho~

Sv Ellinor: Det beror på, röda mattan är det inte så mycket som 'händer' förutom att man får se kändisarna bli fotade och kanske nån liten intervju med någon av dem.



Jag kommer att gå upp för att försöka leta reda på länkar runt 2 och samtidigt lyssna efter vad som händer på röda mattan.

Vet att de länkarna som jag har lagt upp nu kanske inte kommer att funka när det blir dags! (:

2012-06-03 @ 21:28:52
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: Vaiho~

Sv Jimmy: MTV kommer tillsammans med ett av deras program punk'd att sända ifrån röda mattan. Så svaret är ja. På de tre understa länkarna kommer man att även att kunna se röda mattan.



De börjar sända klockan 8 CT (amerika), som blir klockan 03:00 i Stockholm. Jag litar på en tid konverterare och här är länken till den ---> http://www2.skolor.pedc.se/mellanheden/tid.htm



Jag har ingen aning eftersom tv-tablån på min Iphone säger South Park och Nightvideos när MMA egentligen ska gå. Vet inte hur jag ska svara på den frågan, enda sättet att få reda på det är att kolla inatt antar jag (:



Reprisen får jag in i Iphonen och det hoppas jag ska stämma iaf! (:

2012-06-03 @ 21:37:58
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: Limmy

okej, that makes sense (:

tack för svaren!

2012-06-03 @ 22:53:20
Postat av: limmy

denna funkar hyffsat bra, men dålig kvalitet...

http://www.livestream.com/peetasfakeleg

2012-06-04 @ 03:09:58
Postat av: Fisse

tack så jätte mtcket!! det var dom perfecta svaren:)

2012-06-04 @ 06:07:03

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin