Josh har träffat Francis Lawrence!~

Igår på MMA's berättade Josh att han träffade Francis Lawrence för första gången för några dagar sedan. Efter att ha läst vad Josh sa så änner jag mig lite tryggare i valet av regissör nu. Läs vad han säger om Francis nedan:
“I sat down with him a couple of days ago…He’s fantastic. He’s such a smart guy. He has some great ideas for the movie. I just really like where his head is at. I really like him a lot.

We talked about character development in the stories…As you know, the second book is more complicated than the first, so we talked about the narrative. Everything he said was super smart.”


Source: Mockingjay.net

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag undrar om rödamattan kommer att gå i repris????

2012-06-04 @ 19:04:30
Postat av: Vaiho~

Sv Julia: Jag har verkligen ingen aning om röda mattan kommer gå i repriser. Ska försöka hitta lite intervjuer med Josh, Jackie, Elizabeth och Alexander om det bara är det du vill se?

För det vill iaf jag! (:

2012-06-04 @ 22:35:40
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej igen! Ja det är ju mest det jag vill se, Tack så mycket!! :))

2012-06-05 @ 14:51:16

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin