Philip Seymour Hoffman är Plutarch Heavensbee!~

Fick tips ifrån Alma genom en kommentar att Philip Seymour Hoffman nu officiellt är Plutarch Heavensbee! Det ligger både uppe på Lionsgate officiella sida för Fatta Eld och Hungerspelen officiella facebook sida, så vi vet att ryktena vi har hört om detta nu är sant! Jag har även hört rykten om att ALLA castingar snart är klara så snart vet vi vilka alla är förhoppningsvis! 
Men nu, vad tycker ni om Philip som Plutarch? Jag tycker han passar hyfsat iaf, om han inte hade varit så rund om magen! Tänkte mig inte hans kropp precis så när han dansar med Katniss ;)
Source: Hungerspelen på facebook

Kommentarer
Postat av: c

Jag tycker han faktiskt passar bra! Hade tänkt honom som lite rund om magen; lite "gubbaktig" liksom, haha.

2012-07-09 @ 22:01:26
Postat av: Tess

Helt sjukt hur han är EXAKT som jag hade tänkt honom. Grymt!

2012-07-10 @ 00:04:29
Postat av: JuliaK

Passar bra, håller med om magen men han får väll bara gå till gymmet lite oftare ;)

2012-07-10 @ 14:44:27

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin