Alexander Ludwig Ustream 6/7 2012~

Hej! TOTAL missade att Alexander Ludwig hade en Ustream för några dagar sedan. Någon som såg den live? Nu finns det iaf en video av hela videon som ni kan se här nedanför. Alexander kommer in vid 4:46 och jag älskar det första han säger. 'I was doing nothing' Söt! :D Han pratar om nya projektet Grown Ups, framtida projekt, Cato och man får även se när Isabelle Fuhrman plötsligt ringer honom, check it out!
Passar även på att säga att jag drar utomlands nu i två veckor och kommer förmodligen inte uppdatera så mycket eftersom jag äntligen får SEMESTER! Jag hoppas att Jasmine kommer att köra något inlägg, och har jag internet kommer jag kanske uppdatera om Teen Choice Awards som hålls den 22:a juli. Hare gött så länge!
Source: TheHob

Kommentarer
Postat av: MailnF

Naaw <3 Seriöst har han Isabelles nr? Då har han ju säkert Amandlas, Josh, Jennifers nr också ! Avis!! ;)

2012-07-11 @ 10:51:41
Postat av: JuliaK

Bara jag eller villl man se vilka nr han har i sin kontakt lista?! Vem vill inte ha Jen eller Josh nr?! :D

2012-07-11 @ 10:52:15
Postat av: JuliaK

Ha' det bra utomlands!! :)

2012-07-11 @ 10:53:33
Postat av: Julia

Han kom försent i från början när live stream började man bara var är han men det var kul att få ställa frågor till han.

2012-07-11 @ 14:02:11
Postat av: Wilma

När släpps dvdn? Har inte riktigt förstått XD

Svar: Den 18 augusti! (:
None Vaiho

2012-07-13 @ 00:01:33

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin