Target 3-disc med mer extra material!~

 Det är många som har frågat vart de senaste GIF'sen jag har lagt upp kommer ifrån. Tyvärr är vår 'svenska version' av Hungerspelen inte den 'kompletta' samlingen. Utan den finns på Target i USA i en begränsad utgåva. Den går att köpa nu för ca 150 kr + shipping (frakt). Här hittar man 'The Tributes Diary' som många av våra skådisar har pratat om och som de till viss del har filmat själva. Här är det extra material som vi svennar missar:
-Stories from the Cornucopia
-Tribute video diaries
-biographies
-photo album
Jag kommer försöka lägga upp allt jag hittar från dessa extra material här på bloggen så att ni inte missar något! Så håll utkik här och länka gärna det ni vet inte är med på våra versioner! (:
Source: Target.com

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag försökte köpa dvd:n idag från target, men man måste bo i USA för att kunna frakta den :(

Svar: That sucks! Vet att man kan köpe den på ebay också. Fast då är det privat personer ifrån USA som säljer dom. Och dom blir way more expensive... 39,99 dollar tror jag och från target kostar dom 20,99. Så det suger! http://www.ebay.com/itm/Hunger-Games-3-Disc-Limited-Deluxe-Collectors-Edition-Dvd-Set-2012-/150872380138
None Vaiho

2012-08-21 @ 22:23:27
Postat av: Emma

Kommer den någon gång säljas i Sverige?

2012-08-25 @ 12:36:34
Postat av: Emma

Juste, den går ju att köpa på Itunes men inte i Svenska Itunes utan i USA.
TROOR JAG, det finns något extramaterial som INTE finns med i dvdn som säljs här i Sverige, men om det är the tribute diaries vet jag inte.. men det är mer än vad vi fick.

2012-08-25 @ 12:37:57

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin