Toby Jones som Claudius Templesmith~



Claudius är ju personen som bjuder in speldeltagarna till festmåltider och är, kan man säga, den ända personen som de får höra av under spelets gång.

Tänker ni också på det? Jag har läst Hungerspelen och Fatta eld efter det attt de har castat vissa personer, och man ser nästan personerna framför sig när man läser böckerna nu. Tycker det är ganska coolt, att först ha en tanke om  hur någon ser ut, och sedan ändras det efter hus skådisen ser ut!
Gör ni också det? (: kommentera! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, jag har typ alltid kvar min bild den kanske förändras lite fast inte så mycket iaf ;) Men jag kan ju inte heller beskriva hur min bild ser ut för någon annan...

2011-05-25 @ 16:44:41
Postat av: Nettle

Är lite på samma spår som Emma, men visst lär det ändras lite, speciellt när man sett filmen. Fast jag tycker också att det kan vara både synd och irriterande att ens egen bild försvinner med tiden.

2011-05-25 @ 20:17:19

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin