Leven Rambin intervju med Interview magazine~

SYMONDS: Jag ser verkligen fram emot att se dig spela rollen(som Glimmer). Så du har läst böckerna antar jag?

RAMBIN: Jag är ett så stort fan. Jag försökte få alla mina vänner att läsa den. Och måånga av mina vänner hade redan läst den, och det var därför jag började läsa den, för attt alla snackade om den. Och när jag tog upp den, kunde jag inte sluta. Jag läste hela tiden: i flygplan, på middagar, läste jag under bordet. Jag var så kär. Och det var typ, "Hörde du var som hände den här veckan i Hungerspelen? Som om det var en Såp Opera som bara jag kunde gilla.

Det var så levande i mitt huvud, och beskrivningarna av varje karaktär och varje liten händelse är så bra beskriven. Du har verkligen i ditt huvud om hur dessa människor är och vad de går igenom. Suzanne Collins är så  begååvad att hon fyller ut alla. Det är därför som fansen brinner så för castingen, för att hon är så tydlig i böckerna, och hon beskriver så bra. Du fastnar för hur du ser karaktären i huvudet. Jag är otroligt glad över att fansen accepterar mig som Glimmer. Jag är jätteglad äöver att dom är positiva till mig.



SYMONDS: Hade du läst böckerna redan innan du blev castad?

RAMBIN: Ja. Jag var som, "Whoa, ska jag provspela för hugerspelen?" Det var min dröm som blev sann. Det var som Trekki när han provspelade för Star TTreck. Jag var ett fa av det- Jag tror att director såg min passion och min upphetsning över projektet, och det fungerade för min del.

SYMONDS: Känner du någon extra press för att din karaktär har tränat hela livet inför det här? Måste du trääna mycket nu?

RAMBIN: Ja, det gör jag. Såklart. Hon är tänkt attt vara den obeveklige, hänsynslösa mördar maskin som har tränat hela hennes liv. Fysiskt sett, är det en helt annan level för mig. Styrka, träning, och skicklighet, jag måste lära mig att slåss ed svärd och med båge och pilar. Hon är tänkt att vara den här helt "ripped girl", i princip. Jag jobbar väldigt hårt på det, och jag tror att det är en cool process att gå igenom - Jag har aldrig gått igenom någon sån här förberedning inför en karaktär, med fysisk inslag. Det är ett hårt arbete, och jag är öm, men det är en spännande sak att göra.

Detta var ett litet urdrag ur Interview Magazine intervju, se hela intervjun här!

Source: Mockingjay.net

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin