Katniss Everdeens födelsedag!~

Vad är det för dag? Vad är det för dag idag? Jo det är ingen vanlig dag för det är Katniss födelsedag! Hurra hurraa hurra!
Så här står det om Katniss B-day i första boken:
Men pengarna tog slut och vi höll på att sakta svälta ihjäl. Det var faktiskt så. Jag försökte intala mig själv att om jag bara kunde hålla ut till i maj, till min tolvårsdag den åttonde maj, så skulle jag kunna skriva uppp mig för tesseras och få den värdefulla säden och oljan.
Så grattis Katniss Everdeen och må oddsen alltid vara er gynnsamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska man fira med att läsa böckerna igen tycker jag! :)

2011-05-09 @ 08:58:56

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin