Jennifer Lawrence - scenen hon mest ser fram emot~

Hennes nummer 1 scen ifrån Hungerspelen: "Första gången Katniss går in i cylindern och hon åker upp till arenan och kollar sig omkring och ser arenan för första gången," säger Lawrence. "Att veta att när trumpeterna ljuder kan hon dö. Det som är bra med henne är att hon inte är en mördare. Hon är en jägare, men inte en mördare... Det är inte så att hon kollar runt i arenan och tänker 'Yeah, jag kan det här, jag kan göra det här.' Jag tror hon kollar sig runtomkring skräckjagad och tänker, 'nåväl jag kan dö på en miljon sätt.'"

Hennes nummer 1 scen ifrån alla tre böcker, kommer rfån den andra boken: "Den är från fatta eld," säger hon. "När hon får reda på att hon måste åka tillbaka och hon springer och bryter ihop totalt - Jag kommer ihåg när jag lääste det och jag tänkte tyo 'Jag vill spela det!'"

Source: The hob


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin