EWs officiella internet artikel om Jennifer as Katniss~

Nu har äntligen EW gått ut med framsidan på Jennifer officiellt på deras hemsida och du kan läsa deras fulla artikel här

Urdrag ur EWs artikel:

EW fick en exclusiv intervju med den nyligen brunetta Lawrence, och spenderade timmar med att kolla på när hon tränade i en Los Angeles bågskytte bana, bara dagar innan hon åkte till inspelningarna i North Carolina.

I denna intervju, beskriver Lawrence hennes första möte med Gary Ross i vintras, medans Oscar säsongen var igång.
"Han frågade mig hur den upplevelsen var," säger hon, "och jag typ öppnade mig och sa, 'Jag känner mig som en trasig docka. Jag har hår och makeup människor som kommer till mitt hus varje dag ochstoppar i mig i nya, obekväma, konstiga klänningar och dyra skor, och jag stänger ute allt och sträcker ut mina armar åt dem för att de ska få på klänningen, och putar på läpparna när de behöver sätta på läppstift.'" Och båda började skratta för att det är precis vad som händer med Katniss i huvudstaden.

"Jag älskar den här berättelsen," säger hon, "och och jag hade tackat nej till rollen, hade jag fått ångrat det varje dag." Efter att hon officiellt hade skrivit på, ringde ingen mindre än Suzanne Collins till henne och gratulerade Lawrence. "Det kändes som om när du sa ja," berättar författaren för henne, "lyftes hela världen från mina axlar."


Hon har färgat håret för Katniss! Shiet! Kan inte tänka mig någon som hade passat bättre som Katniss nu. Thank you Gary and Susan for making a such good choice! :D

Kommentarer
Postat av: YlvaMinnie

hon är verkligen pefekt, skrek då jag såg bilden..

Gillar nya designen!

2011-05-19 @ 17:07:15
URL: http://ylvaminnie.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin