Nyhetstorka på en vecka - Vaiho har ordet~

Hej, det blir ett litet random inlägg nu som inte handlar om hungerspelen överhuvud taget. Och innan ni slutar läser. JAG KOMMER VARA BORTA I EN VECKA.
Så, bara det jag ville säga. Vi norrlänningar har ju sportlov vecka 10 och jag ska upp till fjällen. Vet fortfarande inte om jag kommer ha internet och om jag inte har det, så får ni ha så trevligt utan några inlägg härifrån! Vi ses om en vecka HG fans! ^^
Läs nyheter om hungespelen här:
MockingJay.net Jabbberjays.com MockingjaySweden HGtrilogy

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej! Ha så jätte kul!! =)

2011-03-06 @ 16:09:22
Postat av: amanda

Vilken fin blogg. Intresserad av ett länk utbyte?

2011-03-13 @ 09:37:52
URL: http://hungergamesweden.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin