The set moves to North Fork Reservoir, North Carolina~

THG set har nu flyttat till vad jag antar är ett naturreservat. Nedanför kan ni läsa om hur det kommer sig att de fick tillåtelse att filma i ett naturreservat. Filmningarna här uppskattas fortsätta till slutet av denna månad.
Fråga: Kanske missade jag det någonstans, men har någon frågat hur Hungerspelen filmen får tillåtelse att filma i North Fork Reservoir? Jag trodde det stället inte var tillåtet för någon. Jag har till och med hört att man kan åka i fängelse i Rumänien. Seriöst, jag trodde att ingen fick vara där, men tydligen, så ska crewet skicka upp raketer/fyrverkerier där. Kommer det inte förstöra vattnet?
Mitt svar: Kalla mig galen, men jag gillar att dricka vatten som har lite zink i sig som lite krut kan ge.
Riktigt svar: "Med respekt för det North Fork Reservoir, den ända produktionen som staden har accepterat är med Ludus Productions för filmningen av 'Artemis,'" säger Dawa Hitch, ett språkrrör för staden Asheville, och syftar på jobb titeln för "Hungerspelen."



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin