Lenny Kravitz snackar Hungerspelen med CNN~

CNN: Och nu när vi pratar om dina skådespelar prestationer, du har blivit castad som Cinna i Hungerspelen. Har du läst böckerna?
Kravitz: Såklart. Jag ser verkligen fram emot att vara med i den. Jag r väldigt nyfiken på hur de kommer fixa ihop världen för att om du har läst böckerna vet du att världen är fantastisk och otrolig, huvudsatden och arenan. 

CNN: Jag är såklart ett Katniss fan, men Cinna känns som hjärtat i serien.
Kravitz: Det är ganska kul, för det är många som säger det. Varför säger du det?

CNN: För att han str bakom Katniss. Han är väldigt stöttande, men han är också väldigt stötande.
Kravitz: Det är därför [Hungerspelens regissör] Gary Ross ringde mig; för att han sa att han sett Precios och gillade hur jag underskattade karaktären. Det är inte en likadan roll, men de har vissa likheter för att [Nurse John] var den ända som stöttade [Precious].

CNN: Har du sett skisser på kläder eler något liknande?
Kravitz: Ingenting! Ingenting! Därför är jag lika nyfiken som du.

CNN: Men Cinna ser inte så galen ut. Han bär svrt och guldiga eyeliner.
Kravitz: Han är 'kinda slick', eller hur?

CNN: Har du träffat Jennifer Lawrence?
Kravitz: Ja jag känner henne faktiskt för att hon gjorde X-men: first Class tillsammans med min dotter, [Zoë Kravitz], så hon tillbringade mycket tid i mitt hus i Paris när de filmade i London. Det är också en annan orsak till varför jag blev castad: [Ross] sa. jag hörde att Jennifer var i ditt hus hela sommaren och att du tog hand om ungdomarna och de gjorde maten. Jag hade hela cast där, typ sex-sju ungdomar i mitt hus ifrån filmen så jag fick lära känna dem innan jag fick se dem 'in action'. Så Jennifer och jag blev väner. Hon är väldigt söt. Och sedan såg jag henne i 'Winter's Bone' och jag typ, "Oh, wow. This girl is for real."

CNN: Hungerspelen castingen har varit så efterlängtad och omstridda till en viss del...
Kravitz: Jag såg ingenting Online, men, ja, fansen är inte med. Vad tycker du om Woody Harrelson som Haymitch?

CNN: Jag älskar det!
Kravitz: Det är grymt, eller hur+?

CNN: Castingen har varit ganska enorm, men också oväntad.
Kravitz: Jag vet jag var oväntad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du la upp det här!

2011-07-01 @ 17:15:58

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin