Nytt i bloggen.

Just nu finns det inte så mycket nya nyheter om hungerspelen, så jag tänkte göra ett snabbt inlägg nu om vilka skådisarna sägs dejta just nu. Tänkte det kunde bli lite kul sådär, jämföra vem de är tillsammans med i boken och vem de är tillsammans med på riktigt. Bara så att det inte ska bli bloggtorka, bara så ni får något att läsa om! :) Ni kan kommentera vad ni tycker om detta, om ni tycker det var en bra idé eller en dålig ;) 

Jennifer Lawrence, som spelar Katniss, är ju dragen mellan Gale och Peeta i böckerna. I verkligheten sägs hon vara tillsammans med sin motspelare i X-Men: First Class,  Nicholas Hoult ( Killen som spelar en av huvudrollerna i om en pojke med Hugh Grant) 

Här är en bild på honom: 



Jaa, han till höger då till vänster är ju vackra Jennifer Lawrence xD
Liam Hemsworth, som då spelar Gale i hungerspelen, sägs vara tillsammans med Miley Cyrus. Igen.
Paret träffades under inspelningen av The last song, där de spelar ett par. Efter filmen släppts ryktades det att de gjorde slut, men nu sägs det att de är tillsammans igen. 

Här är en bild på paret:


Och tillsist, men absolut inte minst, allas vår Josh Hutcherson, som då spelar Peeta. Ryktena säger att han dejtar Vanessa Hudgens nu efter att hon och Zac Efron har gjort slut.
Här är en bild på dem tillsammans:


Sen var jag bara tvungen att slänga in denna bild:


Hahahahh, Josh och Vanessa dansar! xD
Så, vad tycker ni om de olika paren? Passar dem tillsammans? Eller tycker ni att dem borde vara med någon annan? Har ni isåfall någon person som ni tycker dem passar med? Och i böckerna, vem tycker ni Katniss borde vara med Peeta eller Gale? Kommentera! :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul grej! Du är påhittig du! :)

2011-07-17 @ 23:35:02
Postat av: Peggy

REVOLT SPOILER!!!!

Katniss borde definitivt gift sig och fått barn med Gale istället för Peeta. Jag gillar Gale mer.

2011-07-18 @ 15:15:30
Postat av: c

Jag tycker att Jennifer, Josh och Liam alla valt fel, om det är sant om de som de dejtar.



Men jag gillar hur det blir i slutet av Revolt (SPOILER!), men önskar att man kunde fått höra lite mer om hur det var med Gale efter Peeta blivit vald istället för honom..

:)

2011-07-18 @ 15:29:48
Postat av: peggy

Okej, jag gillar Gale MEST. Men jag håller med c, man borde fått veta vad som hänt med Gale.

2011-07-18 @ 18:52:25

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin