Nytt - Extrabloggare!~

Som ni alla vet så har jag, Vaiho, haft två stand-in bloggare på bloggen under två veckor. Det ni inte visste var att ena har mailat mig och frågat om hon får bli extrabloggare här och ena vecka blev ungefär som en "testperiod" för henne.
Så nu kommer det att vara två stycken som bloggar här på bloggen! Vaiho är fortfarande ägare, och kommer alltid att vara, så ta det lungt. Jag kände bara att jag behövde lite extra hjälp eftersom jag reser bort ganska mycket och början andra året på gymnasiet till hösten.
Så, för mycket personligt för en dag, och mer ska det bli. Carro skall nämligen få berätta lite om sig själv, precis osm jag har gjort i det här inlägget.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin