Nikitia star - audition for the Katniss roll~

Lyndsy Fonseca kommer ifrån den berömda tv serien Nikita och var en av de 30 skådisar som vvar ute efter Katniss rollen.
När Nikita kom ut visade den folk hur du kan reagera i action, och nästa sak blev att du kämpade för en roll i Hungerspelen.
Yeah! Det var väldigt, väldigt, trevligt av alla. Det var otroligt.

Hur långt kom du i auditionens?
Jag åkte till Gary Ross hus och läste med honom - han är en underbar människa. Du vet, det var bara några få av oss tjejer vid  det tillfället och Gary har en studio hemma hos sig, vi jobbade en stund med det. Men ärligt, så hade jag hade tur som kom så långt. Det var coolt att få träffa Gary.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så avundsjuk på henne, jag vill också träffa Gary!

2011-07-06 @ 17:01:51

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin