Dags för lite nytt i stugan!~

Tja! Om ni inte visste det, så är jag just nu uppe i fjällen och har firat jul med familjen. Har ni haft en trevlig jul? Jag hoppas att ni alla har haft det (:
Iaf, så har jag suttit och klurat på hur jag kan göra bloggen ännu bättre, och har därför gjort en facebook sida och en twitter til bloggen!
Där kan man alltså FÖRST få reda på vad som händer i hungerspelen världen, då jag kommer uppdatera officiella bilder och retweeta förhoppningsvis en massa intressanta saker.
gilla HCJ på facebook, för er som har facebook och follow me on twitter, för er som har twitter! Ha ett fortsatt trevlig jullov allihopa! (:
/Vaiho

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin