Press-stop kommer INTE att sälja #22 av EW igen~


Det här var svaret jag fick av Gunilla via press-stop.se info mail. Så det ser inte ut som om vi kommer kunna köpa EW #22 på press-stop. Frågade även pressbyrån på deras facebook sida där de sa att jag skulle maila deras info. Så har precis skickat iväg ett mail och frågat där också. Troligen så kommer man inte kunna köpa EW's nummer 22 här i Sverige, och då kommer jag börja leta utomland istället (blir dyrare med frakt o skit)
Vill ni att jag skall fortsätta skriva om jag hittar något eller släpper vi det här nu? (:
Kommetera!

P.s. Snart slänger jag upp en ny design här på bloggen, kommentera gärna den nya designen här också (:


Kommentarer
Postat av: we

Släpp det inte!! Ge aldrig upp, kvinna!! ;D

2011-08-02 @ 21:48:51
Postat av: c

Synd :c Tror nog inte att jag skulle köpa den från utomlands, så du behöver inte fortsätta. Fast om du hittar något i Sverige kan du gärna skriva det :p

2011-08-04 @ 13:08:09

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin