Peeta Mellark kommer ha bruna ögon i Hungerspelen filmen~

Fans spekulerar och diskuterar Peetas ögonfärg i filmversionen av Hungerspelen och kan inte sluta med diskuterandet nu när det har kommit högupplösta bilder från Lionsgate, där vi får se att Peetas ögon är bruna. Om de inte gör om detta när de redigerar, så är detta en bekräftelse! Peetas ögonfärg kommer inte vara blåa, utan bruna i Hungerspelen filmen!
Själv tycker jag att håret är det största problemet, det är inte det där blonda och lockiga håret som man hade föreställt sig. Ögonen är något som är mindre viktigt för mig personligen. Vad tycker ni om denna nyhet? (:
Source: Mockingjay.net

Kommentarer
Postat av: e l i i i i n

jag tycker inte att det spelar någon stor roll alls vilken färg han har på ögonen. Det är inget som man lägger märke till speciellt mycket tycker jag. (:

2011-08-11 @ 01:16:06
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Postat av: Stella

Jag håller med om att hans största problem är HÅRET men jag är en perfektionist så jag tycker det är ett litet problem med ögonen med fast jag fokuserar mest på hans hår!

2011-08-11 @ 06:49:47
URL: http://hungryvamps.blogg.se/
Postat av: Z

Jag tycker inte alls om det för jag tycker ändå att Peetas blåa ögon nämns ganska ofta i boken och för mig beskriver dom honom väldigt mkt precis som dom blonda lockarna gör. Så jag hade helst sett att dom satte linser på honom precis som jag hoppas att dom sätter gråa linser på Gale och katniss (kanske dom har men har inte riktigt tittat efter än)

2011-08-11 @ 19:25:25

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin