På söndag smäller det!~

Då får vi den första glimten av HUNGERSPELEN FILMEN! MTV Video Music Awards hålls på söndag kväll klockan 21.00 amerikansk tid (03.00 svensk tid). Så själv tror jag nog att jag går upp tidigt på måndag morgon och ser, det som kan förväntas vara EN TEASER TRAILER! För er lite halvgalna som vill vara uppe mellan 03.00 - 05.00 på natten så kommer jag såklart att länka online streamers här på internet. Det kommer upp senare i veckan!
OMG! CAN'T WAIT!
Så här skriver de på NEXT MOVIE, källan som har uppgett den här infon;

NextMovie can exclusively confirm that this year's VMAs will feature the world premiere of the first ever footage from the most anticipated film event of 2012 [The Hunger Games], introduced by star Jennifer Lawrence herself.
... And now the whole world will get a chance to see exactly what all the hype is about, thanks to MTV. Tune in to the VMAs when itairs live this Sunday at 9 p.m. EST -- and get your first look at the movie world's next big thing.

SHIIIIIIIIIIIIIIIIT! VEM MER ÄR HYPER!?!?! ELLER ÄR DET BARA JAG?!?!?! :D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: YlvaMinnie

Sv. Seriösa magtrutor! haha min lillebror trodde de va gjorda av plast...

goooosh!! Längtaaaaaar tills söndaag!!!!! :D

2011-08-24 @ 08:20:15
URL: http://ylvaminnie.blogg.se/
Postat av: flidus

=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD JAG ÄR HYPER!!!!!!!

2011-08-24 @ 08:40:12
URL: http://flidus.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin