I´m back!

Hej, jag har varit på semester så jag har inte uppdaterat på ett bra tag nu men jag är tbx hemma nu! :) Vaiho fick nästan en hjärtattack eftersom jag inte sa att jag skulle på semester då jag trodde jag kunde blogga ändå, haha! xD
Och jag dör så fin header Vaiho gjort, sjukt snygg eller hur? :)
Nu är det i alla fall bekräftat att fatta eld också kommer göras som film, datumet då den kommer ut i USA är i alla fall den 22:andra november 2013, och då kommer den antagligen släppas här i Sverige med! :)
// Carro.



Kommentarer
Postat av: Z

Fan vad grymt, då måste dom ju bara göra film av Revolt också!

2011-08-09 @ 00:45:01
Postat av: Vaiho~

Jag dog ju! xD Haha, tänk om du hade dött eller nått ju! xDD Herra jomala, WElcome back then! Som sagt, jag har ett uppdrag åt dig, hoppas du läser den här kommentaren!

2011-08-09 @ 02:11:32
URL: http://weron.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin