Jennifer pratar om Katniss med teen vouge~

På jakt efter den eftertraktade rollen som Katniss: "Hon är otroligt kraftfull, modig och tuff - och ändå har hon ömhet och komplexitet. Det var väldigt skönt att få höra att Suzanne och Gary kände att jag kunde uppfylla dessa egenskaper."

Om att filma X-men First Class: "Jag hade skitkul. Jag bodde i London i fem månader, med hela teamet ... vi älskar varandra totalt. Vi blev beroende av att hänga med varandra."

Om att vara en bra tjej: "Ibland blir jag orolig för jag går och lägger mig för tidigt. Jag är inte den i hörnet, men om skulle säga, 'Jag vill gå hem och se på The Big Lebowski,' skulle jag genast vilja följa med."


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin