Jennifer Lawrence snackar om X-men: First Class~



"Mystique som vi känner ifrån första X-men är självsäker, stark, powerful kvinna", berättar hon för oss.

"Men i den här filmen är hon en osäker flicka, som upptäcker sig själv, hennes sexighet och hennes åsikter om saker."

Vi får också se Mystique överge Charles Xaviers flock för att gå med i Magneto: "Det början som en liten crush (på magneto) men sen börjar jag gilla hans sätt att se världen."

Lawrence också känt igen igen sig själv med Mystique genom att grotta sig ner i karaktärens serie-tidnings bakgrund ("Jag läser den fortfarande...") och genom att studera Rebecca Romijns prestation i den andra X- filmerna för att få få in kroppsligheten: "Hon har det här speciella sättet att gå!"

Lawrence tränade även två timmar varje dag i fem månader, innan hon fick veta att hennes stuntman skulle göra det mesta av den tuffa delen: "Jag var som, 'Grrr!' Men jag antar att det blir mindre smink tid, så jag var inte så besviken."

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin